تبلیغات

از درج هرگونه تبلیغات و مطالب هرز معذوریم

چگونه کمک سازندگان ندای وظیفه به بلیزارد باعث بهبود گان‌پلی Overwatch شد

کمک سازندگان ندای وظیفه به بلیزارد در طراحی کاراکتر‌های Ashe و Wrecking Ball باعث بهبود گان‌پلی Overwatch شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش از جدیدترین قهرمان Overwatch که Ashe نام دارد، در جریان بلیزکان ۲۰۱۸ رونمایی شد؛ کاراکتری که کمک سازندگان ندای وظیفه به بلیزارد در طراحی آن باعث شده گان‌پلی بازی بهتر شود. بلیزارد از توصیه‌های Infinity Ward و Treyarch که هر دو تحت مالکیت شرکت اکتیویژن-بلیزارد هستند، برای طراحی مناسب سلاح Ashe که شباهت زیادی به اسلحه وینچستر دارد به خوبی استفاده کرده است.

اگر هدف‌گیر Widowmaker و زه کمان Hanzo را در نظر نگیرید، Ashe اولین قهرمان بازی است که قادر است با سلاحش هدف‌گیری کند. پیاده‌سازی چنین قابلیتی بدون بهره‌گیری از تجربه چندین و چند ساله یکی از بهترین مجموعه‌های شوتر اول شخص تاریخ چالش دشواری بوده است.

اما جف گودمن، طراح ارشد کاراکتری‌های Overwatch، در مصاحبه‌ای اذعان داشته که ملاقات با تیم‌های Treyarch و Infinity Ward و مشاوره گرفتن از آنها، نقش بسیار پررنگی در بهبود گیم‌پلی بازی و مشخصاً کاراکتر‌های Ashe و Wrecking Ball داشته است:

ما نزد Treyarch و Infinity Ward رفتیم و آنها به ما کمک کردند چرا که کارشان در طراحی دوربین هدف‌گیری بسیار خوب است و سلاح‌هایشان صدای بسیار هیجان‌انگیزی دارند. ما مدتی با آنها صحبت کردیم، به دنبال الهام‌گیری بودیم تا دوربین‌های هدف‌گیری حس بی‌نقصی داشته باشند و صدای اسلحه‌ها بهتر جلوه کند، Wrecking Ball مصداق خوبی از این مورد است و می‌توانید این را در اسلحه‌اش به خوبی احساس کنید، همچنین برای Ashe نیز همینطور است.

با وجود آن که این قابلیت تنها مختص Ashe است، اما هرگز این حس که وی بیش از حد قوی شده یا این ویژگی نابه‌جاست منتقل نمی‌شود. این نکته به خوبی نشان می‌دهد که کمک سازندگان ندای وظیفه به بلیزارد به خوبی جواب پس داده است.