تبلیغات

از درج هرگونه تبلیغات و مطالب هرز معذوریم

بازی The Division برروی اکس‌باکس وان اکس قدرت‌مندتر از پلی‌استیشن ۴ پرو عمل میکند

 

بررسی‌های صورت گرفته، عنوان The Division برروی اکس‌باکس وان اکس در حدود ۴۴ درصد پیکسل بیشتری نسبت به رقیب خود پلی‌استیشن ۴ پرو رندر میکند. در ادامه با دمو وب همراه باشید.

بروزرسان اکس‌باکس وان اکس این عنوان در کنار پچ ۱.۸.۱ در این هفته منتشر شد، هرچند که «یوبی‌سافت» اطلاعات کمی از آن را در اختیار عموم قرار داد، این موارد شامل رندرینگ ۴K و جلوه‌هایی از جمله رفلکشن بهبود یافته و جزئیات بیشتر اشیاء است.

دیروز، کانال یوتیوب VG Tech طی یک بررسی که عمدتا به پیکسل‌ها برمی‌گردد، این عنوان را برروی دو کنسول آزمایش کرد. طبق یافته‌های آنها، بازی The Division برروی اکس‌باکس وان اکس از وضوح تصویر پویا استفاده می‌کند (درست به مانند پلی‌استیشن ۴ پرو). کم‌ترین مقدار، بروی ۱۸۵۰×۳۲۹۰ قرار گرفته هرچند که در اکثر اوقات این عنوان برروی وضوح تصویر ۴K واقعی (۲۱۶۰×۳۸۴۰) اجرا می‌شود. چنین امری با توجه به دنیای باز و وسیعی که استودیو «یوبی‌سافت مَسیو» خلق کرده واقعا تحسین برانگیز است.

در مقام مقایسه، پلی‌استیشن ۴ پرو به ندرت به وضوح تصویر ۴K واقعی نزدیک می‌شود. VG Tech پایین‌ترین وضوح تصویر را ۱۳۶۸×۲۴۳۲ گزارش می‌کند در حالی که وضوح تصویر متوسط در اکثر صحنه‌های گیم‌پلی ۱۶۲۰×۲۸۸۰ است. در حقیقت، همان‌طور که اطلاع دارید وضوح تصویر ۴K واقعی به بیش از ۸ میلیون پیکسل می‌رسد در صورتی که ۱۶۲۰×۲۸۸۰ کمی بیشتر از ۴.۶ میلیون است، و این یعنی چیزی در حدود ۴۴ درصد پیکسل بیشتر برای کنسول مایکروسافت وجود دارد.

به شکل جالبی هر دو نسخه از فناوری Temporal Reconstruction استفاده می‌کنند، اما این مورد تنها زمانی وجود دارد که وضوح تصویر پویا فعال می‌شود. نسخه اکس‌باکس وان اکس نیز برروی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده و فقط بعضی مواقع در نقشه بازی افت میکند.

بدیهی است، به لطف قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون، NVIDIA’s HBAO+, PCSS و HFTS نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان هم‌چنان بهترین گزینه از نظر گرافیکی است. متاسفانه، در حال حاضر هیچ‌کدام از نسخه‌های بازی از HDR پشتیبانی نمی‌کنند، چیزی که انتظار می‌رود نسخه بعدی این عنوان که قرار است در نمایشگاه E3 2018 در ماه ژوئن معرفی می‌شود، حاضر باشد.